Subaru Impreza WRX STI Hatch 2010
Cena 945 000 CZK
Mám zájem o tento vůzÚpravy vozu | STIčko bylo připravováno na zábavu a tomu odpovídají í následující úpravy. Standartní sériový motor byl nahrazen novým originálním blokem Subaru a osazen kovanými písty a ojnicema Manley. Samozřejmostí novou klikou a kovanýma ložiskama ACL. Obě hlavy prošly kompletní revitalizací a úpravou, k bloku je přitahují pevnější svérníky ARP. Preventivně byla vyměněna všechy AVCS kola za nové, ty nyní obepíná kevlarový řemen STI. Aby nám auto pěkně fungovalo a měli jsme veškeré teplotní a tlakové informace, je motor osazen čidly společnosti KA Sensors. Celý ekosystém vozu hlídá elektronika Cosworth Pectel SQ6, která nabízí 4 výkonové mapy (voda/sníh, přejezdová mapa, 2 výkonné mapy na "blbnutí"), launch control a 3 intenzity ALS. Nejvýkonější mapa dosahuje výkonu 440ps/660nm. V jednotce taktéž využíváme kompletní datalog a auto je připraveno k instalaci externího displaye namísto sériových budíků. STI je vybaveno externí pumpou z Porsche pro tlakování posilovače brzd. Samozřejmostí je výkonější brzdový systém společnosti AP Racing, hydraulická ruční brzda a řízení trakce DCCD jednotkou pana Skácela. Auto dostalo taktéž pevnější silentbloky a zadní lamelový diferenciál. Při prodeji k autu majítel dá ještě set malých brzd vč. kotoučů a destiček na zimu a sadu zcela nových semislikových pneumatik Nankang AR-1. Taktéž bude na voze provedena evidenční, emisní a technická kontrola. Auto dostává zabrat každou zimu, proto majitel už rezignoval na lakování nárazníků. |
---|---|
Mechanik | Michal Sklář (Vsetín) |
Použité díly | Elektronika Řídící jednotka Cosworth Pectel SQ6 vč. přípravy kabelového svazku Trakce a podvozek Řídící jednotka DCCD N14 Ing. Pavel Skácel Zadní samosvorný diferenciál KAAZ 1.5way Pevné uložení motoru STI Spec C gr. N Pevné uložení převodovky STI Spec C gr. N Organická spojková sada Xtreme Clutch Reakční zpěra převodovky STI Spec C gr. N Brzdy Přední brzdový set AP Racing by Cosworth 356mm (6píst) Zadní brzdové desky Carbon Lorraine RC6 Hydraulická ruční brzda s dvouokruhovým válcem AP Racing Set malých předních brzd pro hrotová kola Set malých zadních brzd pro hrotová kola
Rozvodová sada RCM s kevlarovým řemenem STI Dedikované turbo Mitsubishi STAGE 1 Vstřikovače Injector Dynamics 1050ccm Větší a pevnější sací hadice Mishimoto Externí olejový chladič Mishimoto Kompletní výfukový systém MG Motorsport
|
Rok výroby, nájezd km | 2010, 240 000km, po přestavbě najeto 8 800km |
---|---|
Motor / výkon | EJ25 |
Původ | ČR |
Počet majitelů | 2 |
Barva vozu | Šedá metalíza |
Optický stav vozu | 7 z 10 |
Celkový stav vozu | 8 z 10 |
Využití vozu | Zábava, denní svezení, sníh |
Odpočet DPH | Ano |