• cs
  • en
0
  • cs
  • en

Moje první Subárácké ladění

Každému subaristovi zpočátku sériový výkon stačí. Věřím, že 265, respektive 305 koní v sériovém STI je pro prvního majitele dostačující. Bohužel čím déle jezdíš, tím více si uvědomuješ, jak je sériová mapa slabá, ani ne co do výkonu, jako do průběhu kroutícího momentu. Samozřejmě co uděláš večer jako první? Sedneš k internetu, zkoukneš youtube, kde vidíš spousty amerických 500 koňových subárek a vysníš si je taky.

Řekněme si tedy co potřebuješ k tomu, aby si své sériové STIčko oživil, přifoukl mu trochu koní a trochu toho krutu.

Největší brzdou při zvyšování výkonu jsou katalyzátory. První katalyzátor ihned za turbem proto nahrazujeme tzv. volně průchozím kusem, kterému říkáme „downpipe“. Díky této změně není vzduch z turba bržděn a může krásně vyletět ven z výfukového traktu. Po dlouhém zkoušení downpipu od různých výrobců (Invidia, Magnaflow, různé čínské kopie a samodomo) jsme skončili u výrobce MG. Tyto downpipy nám nepraskají, mají velice pěkné přesné zpracování a pasují bez jakýchkoliv úprav. Pro modely pro rok 2001 – 2007 můžeš downpipe zakoupit zde a pro modely 2008 – 2017 zase zde. Pokud máš své subaru opravdu rád a rád mu dopřeješ, doporučuji k downpipu navíc přikoupit termopásku od výrobce DEI. Samozřejmostí pak je dát ke každému downpipu nová výfuková těsnění.

Vyřešili jsme tedy průtok výfukových splodin. K tomu, abys však ladil bezpečně, potřebuješ zajistit 100% distribuci paliva do motoru. Z tohoto důvodu měníme tvou starou sériovou palivovou pumpu za pumpu mnohem výkonější, nejčastěji za výrobky Walbro nebo Deatchwerks. Palivovou pumpu měníme hlavně v případě, kdy stará pumpa již nepracuje na 100 %. Tím, že by do motoru pumpa dodala méně paliva než ladič potřebuje, by mohla být směs chudá a mohla by tak způsobit nenávratné poškození motoru.

Za dobu, co Subaru jezdíme a ladíme, jsme potkali spoustu experimentátorů, kteří různě mění sání, intercoolery nebo třeba svody. Věř, že se nám nejednou potvrdilo, že sériové komponenty jsou do výkonu 400 koní a 600NM to nejlepší a absolutně dostačující. Pro začínající subaristy nabízíme tento set za zvýhodněnou cenu. Nezapomeň, že každé Subaru, ve kterém se odstraní katalyzátor, se musí vždy naladit. Pokud takové subaru nenaladíš, bude se turbo přefukovat a auto pak nebude fungovat korektně. Tyto komponenty můžeš použít také do turbového Forestera, Levorga nebo Imprezy WRX.

 


Subaru děláme srdcem a spokojení subaráci jsou toho důkazem

Děkuji za pomoc s výběrem dárku pro mého manžela a naší Toyku. Jana

Chlapi, moc díky za ručku a malé brzdy. Honza Pánka, Yaris GR 2020

Konečně někdo, kdo má na Yardu vše potřebné... Petr, Yaris GR

Kola sedly jako prdel na hrnec. Arcastingy tomu autu opravdu sluší. Díky p. Eliáš, Levorg

Z celého srdce děkuji za pomoc s dieslovýma věcma na boxera. Obdivuji Vaší skladovou dostupnost a hlavně znalosti. Ještě jednou upřímně díky. p.Kadlec, Legacy Boxer Diesel

Jsem neskutečně šťastný, jede to šíleně. Kuba, Impreza STI 2016

Nechápu jak to děláte... objednáno v pátek 17:40 a v sobotu ráno PPL doručilo... Honza Legacy Spec B

Díky za rychlost i v této těžké době. Petr, Liberec

Díky za Borga, Pectla a support... Josef, EVO 9

Nikde jsem nemohl sehnat větší kotouče do posledního modelu 2018. Nevěřil jsem, když mi kluci poslali fotku kotoučů Performance Friction, kde měli 8 sad... díky Petr, STI 2018

Nevěřil jsem, že Forestra ještě oživíme. Cena opravy v Subaru byla mimo naše možnosti. Jsem rád, že jsem potkal kluky ze subarusti.cz Karel, Forestr Boxer Diesel

Díky za vše! Honza, Beroun

Ráda bych Vám z celého srdce poděkovala při řešení našich problémů se zlomenou motorovou klikou. V konečném důsledku, když jsme spočítali náklady na opravu jsme u Vás ušetřili 94 000,- korun oproti Subaru v Praze. Martina Urbánková, Outback

Neskutečná trpělivost a znalosti v oboru. Málem jsem vezl naší dízlovou imprezu na vrakoviště. Díky ještě jednou.   Stanislav, Nová Paka

Umřel nám náš Festr v dízlu a situaci jsem řešil s českým Subaru. NEŘEŠITELNÉ! Jsem neskutečně rád, že jsem narazil na kluky ze Subaru STI. Moc díky Petr z Varů. Petr K., Forester Diesel

Přístup kluků absolutně skvělý. Auto brzdí, jede, zatáčí. No mám radost jako z nového STI před léty. 400koní byla moje vnitřní meta. Díky Jáchym Novák, Nova Paka, STI 2013

Exkluzivní podpora skvělá rychlost dodání zboží. Děkuji Rosťo Miloš Malchr, STI 2015

6 cívek a 4 lambady, díky...   Jonáš, H6

Díky za spojku, už mám nazbrojeno na zimu!   Ota, Impreza WRX 2009

Neznám nikoho ve střední Evropě, kdo má skladem Okada Projects cívky. Doporučuji! Petr K., Subaru BRZ

Řešil jsem dlouho problém s CEL problémem na cívce u mého BRZ. Nečekal jsem, že koupím u kluků origo cívku za půlku než v Subaru. Doporučuji. Jenda, Subaru BRZ

Díky chlapi, konečně mi BRZ brzdí! Kamil, Subaru BRZ

Na BRZ snad nemá nikdo nic skladem, až jsem narazil na shop plný STI dílů. Druhý den jsem již brzdil a chlubil se na Facebooku. Martin, BRZ

Fouklo mi těsnění pod palicema na EJ25 :( díky klukům ze subarusti.cz jsem se nakontaktoval na perfektní Subaru servis. Dnes už mám i vykováno :D Parádní přístup. Martin Krobs, WRX STI 2011

Poptal jsem ve 23:30 večer e-mailem HKS výfuk na Levorga, i když nebyl v nabídce eshopu. Za 4 dny jsme jej už montovali na dílně. Perfektní přístup a poradenství. Snad nonstop podpora.   Tomáš, Levorg

Bohužel i mě potkal zaklepaný motor a v první chvíli jsem si vůbec nevěděl rady. S panem Rosťou jsem trávil na telefonu a whatsappu asi 100hodin. Obdivuji jeho trpělivost. Doporučuji. Michal Janotka, STI 2008

Děkuji subarusti.cz za porno! Filip, Forester Turbo

Konečně to trochu jede a STI hotové a to díky pánům Daněk&Fejfar. Skvělá práce a mockrát děkuji i 4turbo.pl Pepa, STI 2006

Rád bych poděkoval subarusti.cz za skvěle odvedenou práci. Díl downpipe pasoval naprosto přesně, přestože jsem byl předtím informován u jiných obchodníků, že tento díl na autě je ještě třeba doupravit. Josef, STI 2006

Konečně mám vyřešený svoje Bremba. Velké díky patří SubaruSTI.cz, vážně nelituji. Zbyněk, Legacy SpecB

Když Vám tohle příjde poštou, znamená to jediné... Odešlo Vám hafo peněz. Díky za skvělej servis a poradenství. Michal, Impreza WRX 2004

Díky moc, obrovská spokojenost. Subarusti.cz doporučuji. Jirka, WRX 2006

Moc děkuji! - velmi vstřícné jednání - perfektní přístup - rychlost vyřízení - znalosti Subaru bezmezné - poradenství na výbornou. Lukáš, VW Bus

Moja skusenosť MAXIMALNE SPOKOJNÁ !!! Možem len a len doporučiť! Ohromná skusenost so Subaru. Marko Holyday

Doporučuji! Ochota, kvalita, výborné ceny a skvělé věci. Lucka M.

Mozem len odporucit rychle dodanie pomoc a ochota poradit FuGas

Za seba mozem len odporucit.kupoval som kotuce,dosky atd.Super komunikacia,cena a ochota poradit.Lukáš Mihalik

Rychlé jednání, odeslani baliku a především kvalita produktů. Jan Sanny, WRX 2003

Výborná komunikace s prodejcem i po koupi zboží a ujištění, že je vše OK. Dále dobrá cena a osobní přístup jsou hlavní důvody proč bych obchod doporučil i ostatním. Jirka, Subaru Impreza WRX

Výborná komunikace, super cena a super osobní přístup. Jarda, Subaru Impreza WRX STI 2008

Děkuji za férové jednání a férové vyřízení reklamace. Kyslík, Subaru Impreza RA

Nárazník je v super stavu. Stoprocentně se ještě ozvu a opravdu smekám před ochotou. Lukáš K, Subaru Impreza WRX STI 2006

Rosťo, díky za info a uklidnil si mě. Jsi vážně pašák a máš u mě velikého hubana! :-DMartin, Subaru STI 2011

Mohu jen doporučit! Jednání, přístup, kvalita zboží, ochota a zkušenosti pravého Subaristy :-). Doporučí nejlepší volbu a při nejasnostech vysvětlí i pro ty méně chápavé.Dominik, Subaru GT

Naprosto profesionální přistup, komunikace bez problému. DOPORUČUJI.Karloz, Subaru GT

Naprosto profesionální přistup, komunikace bez problému. DOPORUČUJI. Lukáš, Subaru WRX

Doporučuji! Rychlé jednání a odeslání balíků. Perfektní komunikace a znalost vše okolo Subaru. Otík B., Subaru Impreza WRX 2004


Nacházíš se zde

Instagram